Greenbyte Ideas
Our approach to product feedback
The benefits of giving us your product feedback
What happens to your product feedback
How we choose what to implement
- Customer feedback - there are many ways we listen for your feedback:formal customer interviews and other research activitiesevents like conferences and trade showscomments and votes on issues here in Greenbyte & BluePoint Influence
- CSM team insights - our CSM team knows which issues are the most challenging and most common for customers.
- Product analytics - we track how users move through the system, which helps us understand how existing features are being used.
- Product strategy - our long-term strategic vision for the products.
Custom applications
2 results found
-
GRÖNT fält i Monitor - Stops and Warnings
Vid stopp eller kommunikationsfel skriver vi en notering om felet som uppkommit, t.ex att felsökning pågår, reservdel beställd osv.
När sen felet åtgärdats så försvinner det röda fältet.
Vi vill därefter fortsätta skriva notering om felavhjälpningen, dvs vad som gjorts för att få igång turbinen igen, men det är ganska mycket jobb att hitta varje felmeddelande!
DÄRFÖR är ett förslag att när stoppet är åtgärdat och turbinen snurrar så "skapas" det ett GRÖNT fält där man kan skriva notering om åtgärderna som utförts.
Det gröna fältet får man därefter själv acka och skicka till "historiken".
Alla dessa gröna fält är…1 voteWe have great new features lined up for this year that we can’t wait to share with you. Unfortunately this request is not part of the roadmap.
-
Start/stop: More intelligent control of turbines based on external parameters
Make the start/stop feature intelligent. Stop turbines based on status of other turbines. Start/ stop turbines based on potential power - windspeed - … Power control of turbines
7 votesWe have great new features lined up that we can't wait to share with you. Unfortunately this request is not part of the roadmap.
- Don't see your idea?